LAD-Lotion® Men's Lotion (Regular)


LAD-Lotion® diakui ramai dapat membantu masalah pancutan awal. Ianya adalah salah satu produk Tahan Lama yang terkenal sejak 20 tahun lalu di Thailand yang dikeluarkan oleh VCGROUP  yang telah membantu berjuta lelaki di Thailand dan seluruh dunia. Ia berfungsi selepas anda sapu ke kepala zakar anda sebelum hubungan seks, Untuk melambatkan pancutan sperma dan memberikan keseronokan berpanjangan dalam hubungan seks. LAD-Lotion di ekstrak daripada herba tumbuhan semula jadi dan ianya akan memberikan anda pengalaman seks yang berkualiti tinggi dan membolehkan anda menikmati seks lebih nikmat dengan selamat.


LAD-Lotion digunakan KHAS untuk LELAKI TAHAN LAMA 100% HERBA TEMPATAN. BAGAIMANA LAD-Lotion BOLEH MENJADI BEGITU ... POWER? Beginilah caranya bagaimana LAD-Lotion bertindak... PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN SERTA-MERTA!.

LAD-Lotion adalah satu produk herba 100%. Produk ini bebas dari bahan aktif KIMIA. Ia mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu sapukan LAD-Lotion di bawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan.
Hanya gunakan LAD-Lotion sebelum persetubuhan sahaja. Sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada hari tersebut, maka ia tidak perlu digunakan.

LAD-Lotion akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Trans Dermal Delivery System . Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun-temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta-merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.
Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (Premature Ejaculation)
  • Tanpa pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa Suntikan, Tanpa Buku.
  • Hanya dengan sapuan LAD-Lotion.
  • 100% Asli.
  • Tanpa Ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya!. Ubat tahan lama LAD-Lotion adalah herba yang diperbuat daripada resipi istimewa.

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal, psikologi dan emosi. Tidak dapat dinafikan bahawa kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dahulu.

Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelakian. Disamping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghidapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (Premature Ejaculation). Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya.
Ejakulasi Pramatang biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.


Wahai para suami sekalian. Jangan sampai nanti isteri mentertawakan kita “apalah abang ni… harap jer badan tegap, muka hensem tapi atas katil mmmm dah lah lembik cepat Game Over pulak tu, macam main game online” . Adus.. Untuk para suami janganlah kita menjadi lelaki “Touch & Go”. Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi… Anda tidak perlu bimbang kerana di sini ada jalan penyelesaiannya.


Tahukan anda?
Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, terdapat lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin dan cepat pancut. Jumlah sebenar ini mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanyalah dapat diketahui oleh diri sendiri dan pasangannya sahaja.

Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah di luar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri. Adakah anda juga dalam kategori ini?


Dengan LAD-Lotion anda akan terkeluar dari statistik di atas.
Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah maruahnya akan jatuh di hadapan pasangan wanitanya. Keadaan ini diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.


Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr. Alfred Kinsey. Beliau mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah Rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

KELEBIHAN LAD-LOTION
  • Mudah dan pantas digunakan, tidak perlu buang masa lama-lama gunakannya.
  • Setiap kali  penggunaan/sapuan, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.
  • Pengambilan sangat minima, boleh digunakan sehingga 10 kali untuk setiap botol.
  • Tiada campuran Gambir Sarawak & Kimia. 100% Herba Buatan Tempatan.
  • Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan kemaluan isteri anda.
  • Tiada melekit atau berminyak. Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.
  • Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!.
HARGA RM30.00/BOTOL
PROMOSI BELI 3 BOTOL RM50
(POSTAGE FREE SELURUH MALAYSIA)
CARA PENGGUNAAN :
Gunakan Lad Herbal Lotion Men Delay Ejaculation Prolong sebelum bersama isteri anda. Caranya, sapukan Lad Herbal Lotion ini di sekitar zakar. Biarkan lotion anggaran 15-30 minit sehingga kering kemudian di bilas. Selepas itu, bersamalah pasangan anda selama mana anda mahu.. Boleh tahan seberapa lama atau seberapa jam sahaja yang anda inginkan dengan syarat jangan minum air.. Bila rasa sudah puas atau ingin berhenti baru minum air untuk menamatkannya..
(PASTIKAN: Gongcang dulu botol sebelum guna)


KANDUNGAN :
- Clove
- Creeping Lady's Sorrel
- Patchouli
- Water, Ethyl Alcohol
- Cosmetic Colour
- Herbal Perfume

SIZE :
- 7cc per bottle.
- Compare with AA Battery

BOLEH DAPATKAN MELALUI AGEN BERDEKATAN ANDA (KLIK DISINI
ATAU TERUS WHATSAPP KAMI UNTUK BELIAN ONLINE (KLIK DISINI


Ulasan

Catatan Popular